lørdag 30. oktober 2010

Lukeparkering på Linderud

Jeg og Stian tok turen til Linderud i dag for å kjøpe Neontetraer og to vaktmersterfisk.
Men det var ikke bare oss som skulle dit.. men siden jeg er så god på lukeparkere, fikk vi plass rimelig fort,- for er jo ingen som kan lukeparkere mer.

Har forsatt litt ledningproblemer kan man si.

Dårlige bilder skyldes mobilkameraet, men om man ser godt etter kan man se noen røde og blå neontetraer=) Kjøpte 10stk, men kunne nok hatt noen flere.

Nå har vi også fått puttet oppi resten av guppibabyene og virker som alle trives veldig godt.
Angrer ikke ett sekund på at vi kjøpte dette, vi ble faktisk sittene i nesten en time å bare se på hvordan fiskene svømte rundt.

Eneste som "mangler" nå er bobler - luftbobler. Men tenkte jeg skulle ta meg en tur inn på kotene hjemme hos mor og far, får å se om jeg finner den vi hadde da jeg var liten.



2 kommentarer: