mandag 11. oktober 2010

Bytte pc er bare slitsomt

Siden jeg ENDA ikke som har fått lagt til programmet som gjør at jeg kan legge bildene fra canon kameraet over på den nye pc'en, må jeg legge de inn på den gamle. Noe som gjør at man bruker hundre ganger lenger tid på å skrive ett innlegg. Man blir så vant med å skrive på et tastatur, så nå er dette veldig rart, blir masse feil hele tiden, men men det får gå.

Holder forsatt på å rydde i leiligheten nede og der er det litt av hvert.

Se på disse søte koppene, de skal stå i skapet =)


Dette servise minner meg om kaffen Evergood =)



Ovnen nede er såå fin, trenger bare å vaske og støvsuges litt.

Skal begynne på kjøkkenet i morgen, der skal vinduet males hvitt, samt vegger også må det ryddes i skapene. De er fulle av masse rart som bare ha blitt stappet inn der da bestemor ikke lenger bor der.
I dag har jeg samt mor fått fylt tre fulle søppelsekker med ting som skulle kastes. Så kottene oppe begynner å komme seg mer og mer.
Planen min er at jeg skal male den innerste gangen nede som skiller leiligheten og huset oppe. Samt det ene soverommet - og kjøkkenet da. Men må bare overbevist mor og far om at det blir bra hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar