mandag 4. oktober 2010

Burde vel egentlig sove

Nå sitter jeg i leiligheten i Oslo og får ikke sove, klokken er 01:54!
Men siden jeg uansett sitter oppe, kom jeg på at det er en stund siden jeg har blogget, så da kan man jo ta en liten gjennomkjøring av hva som har skjedd de siste dagene.

Driver jo forsatt med disse vinduene, går litt tregt. Men nå har far fått skrudd ned alt som må til, så denne uken får jeg nesten bli ferdig. Det ene trodde jeg jo at var ferdig, men så i dagslys at ett strøk til er lurt.
Så på fredag var jeg og far ute og klipte ned 4 store bukser, tror det tuaer(?) pluss en annen busk. Brukte en hekkesaks, men siden jeg ikke er sterk nok i armene så tok jeg å la det ene håndtaket inntil overkroppen og klemte igjen med armene på det andre håndtaket, noe som nå har ført til at jeg har fått en forstuing eller strekt noen sener fra krakebeinet og ut i venstre skulder, great! Det er faktisk grunnen til at jeg ikke sover i dette øyeblikk. Har nå tatt smertestillende, som jeg håper funker FORT!

På lørdag dro jeg og Stian til Sverige en tur, bare for å titte igrunn, ikke noe stress i det hele tatt. Utrolig deilig faktisk. Vi kjørte litt for langt da.. vi driver jo og prater og tuller hele veien til Sverige og plutselig så vi skilt til skåne, da snudde vi hehe
På Nordby senteret handlet vi igrunn ikke så veldig mye, litt mat og Stian kjøpte seg en genser. Mens jeg kjøpte en gave til min bror.
Er faktisk utrolig glad for at vi ikke er en av dem som stresser og maser om må ha det og det når man er på en slik tur, vi drikker verken vin eller røyker så slipper å stå i den køen.

Mens i dag tok jeg turen til Oslo for og overnatte, er koselig å være litt her også utenom dagsturer. Så da har nussi fått helt rent bur - det trengtes virkelig, hun hadde jo kastet chincillasand og ramponert hele buret =P
Har også spist en veldig god middag, svinindrefileet som har vært i ovnen, samt båtpoteter til, nam nam

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar